بازگشت کاردانو به رتبه ۵ بازار ؛ دلیل افزایش قیمت ADA

بازگشت کاردانو به رتبه ۵ بازار ؛ دلیل افزایش قیمت ADA

آدا (ADA) رمز ارز بومی شبکه کاردانو توانست بر روند کاهشی خود غلبه کند و با افزایش قیمت چشمگیری به جایگاه پنجم بازار صعود کند. این در حالیست که بیت کوین و بسیاری از رمز ارزهای بزرگ همچنان در محدوده نوسان خود باقی ماندند.

به گزارش ارزتلگراف و به نقل از کوین گپ، کاردانو که در جریان ریزش بازار یکی از ناامیدکننده‌ترین عملکردها را از خود نشان داده بود، اکنون با رشدی ۷.۵٪ نسبت به روز گذشته از سولانا پیشی گرفته است و به رتبه ۵ بازار ارزهای دیجیتال دست یافته است. در زمان نگارش این خبر قیمت کاردانو معادل ۱.۴۸ دلار است.

آدا (ADA)

افزایش قیمت ارز دیجیتال ADA به دنبال رشد حجم تراکنش‌ها و منتشر شدن خبری مبنی بر عرضه صرافی ساندی سواپ در شبکه کاردانو محقق شد. داده‌های Messari نشان می‌دهد این شبکه بعد از بیت کوین بیشترین میزان فعالیت درون زنجیره‌ای را تجربه می‌کند و از این لحاظ از اتریوم نیز برتر است. حجم تراکنش‌های ۲۴ ساعت گذشته کاردانو بیش از ۷ میلیارد دلار و اتریوم حدود ۵.۴ میلیارد دلار گزارش شد. یکی دیگر از دستاوردهای مهم کاردانو این است که در یک ماه گذشته، ۷۰ قرارداد هوشمند جدید در این شبکه راه‌اندازی شد.

با توجه به اینکه احساسات پیرامون کاردانو همچنان قوی است به نظر می‌رسد ADA به دنبال آزمایش مقاومت ۱.۵ دلاری پیش روی خود حرکت می‌کند. شاخص RSI سقف‌های بالاتری را ثبت کرد و از میزان ۵۰ فراتر رفت.

در حالی قیمت بیت کوین در سطح ۴۲٬۶۲۳ دلار قرار دارد، برخی از آلتکوین‌ها روند صعودی خوبی را تجربه می‌کنند. اگر نگاهی به جدول قیمت ارزهای دیجیتال بیاندازیم، در ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر کاردانو، قیمت اکسی اینفینیتی (AXS)، بیت تورنت (BTT) و فانتوم (FTM) بیش از ۵٪ افزایش پیدا کرد.

همچنین رمز ارزهای ATOM شبکه کازموس و NEAR شبکه نیر، موفق به ثبت بالاترین قیمت تاریخی خود در قیمت‌های ۴۴.۷ دلار و ۲۰.۴۲ دلار شده‌اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *