سومین نهنگ ثروتمند شبکه اتریوم چه توکن‌هایی خریده است؟

سومین نهنگ ثروتمند شبکه اتریوم چه توکن‌هایی خریده است؟

داده‌های تازه نشان می‌دهد که سومین نهنگ ثروتمند شبکه اتریوم اخیراً بیش از یک میلیارد دلار در یک توکن ناشناس سرمایه‌گذاری کرد. این در حالی است که نهنگ‌های اول و دوم شبکه همچنان بیشتر سرمایه خود را در بازار اتریوم نگه داشته‌اند.

به گزارش یوتودی، یکی از بزرگترین آدرس‌های شبکه اتریوم که در سرویس ردیابی بلاک چین ویل‌ استیتس (WhaleStats) با عنوان لایت (Light) نام‌گذاری شده، اخیراً یک خرید بزرگ دیگر انجام داده است. در طول دوره‌های اصلاح بازار، نهنگ‌ها از فرصت استفاده می‌کنند و توکن‌هایی را که سرمایه‌گذاران عجول به فروش رسانده‌اند، با قیمتی پایین خریداری می‌کنند.

در حال حاضر، ارزش کل دارایی‌های لایت، سومین نهنگ بزرگ شبکه اتریوم، تقریباً ۲.۸۶۹ میلیارد دلار است و حضور سه ارز دیجیتال در این کیف پول از بقیه بیشتر جلب توجه می‌کند. بزرگترین سرمایه‌گذاری این نهنگ، توکن رون (RON) است که تنها ۳۰۰ آدرس تاکنون در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند و داده‌ای در رابطه با وضعیت و رتبه آن در بازار در دسترس نیست.

تعیین ارزش واقعی دارایی‌هایی که در صرافی‌های رسمیِ متمرکز معامله نمی‌شوند، کار سختی است. بنابراین، می‌توان گفت هیچ راهی برای تعیین میزان نقدینگی موجود در بازار یا ارزش واقعی توکن رون وجود ندارد. گفتنی است که این نهنگ حدود ۱ میلیارد دلار در شیبا اینو سرمایه‌گذاری کرده است.

علاوه بر این، لایت مقداری رپد بیت کوین (Wrapped Bitcoin)، استیبل کوین «USDC» و توکن کریپتو دات کام (CRO) دارد. از ابتدای ماه جاری تاکنون، تقریباً ۶۰۰ میلیون دلار از ارزش سرمایه موجود در کیف پول این نهنگ کم شد. بیشترین حجم فروش به توکن شیبا اینو مربوط می‌شود که از ابتدای سال جاری میلادی، ۱۲ درصد از ارزش خود را از دست داد.

اتریوم، پالیگان، انجین (Enjin)، و سندباکس (Sandbox) نیز دیگر توکن‌هایی هستند که سومین نهنگ بزرگ بلاک چین اتریوم در آنها سرمایه‌گذاری کرده است.

نهنگ اول و دوم همچنان به اتریوم وفادار هستند

در حالی که سومین نهنگ بزرگ شبکه اتریوم بیشتر موجودی خود را به دو آلت کوین اختصاص داده است، اولین و دومین کیف پول بزرگ این شبکه تقریباً هیچ ارز دیجیتال دیگری جز اتریوم در سبد خود ندارند.

این نهنگ‌ها که با نام‌های ایتاچی (Itachi) و ناروتو (Naruto) شناخته می‌شوند، حدود ۹۹ درصد موجودی خود را به اتریوم اختصاص داده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که بزرگترین بازیگران این حوزه، ترجیح می‌دهند در طول اصلاح بازار ارزهای دیجیتال، ریسک سبد سرمایه خود را کاهش دهند. در حالی که قیمت اتریوم در مقایسه با دارایی‌های موجود در بازارهای مالی سنتی همچنان بی‌ثبات به نظر می‌رسد، در مقایسه با آلت کوین‌های کوچکتر مانند شیبا اینو، ثبات بیشتری از خود نشان می‌دهد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *