آیا بایننس هم بیت کوین خریده است؟

آیا بایننس هم بیت کوین خریده است؟

کالین وو، خبرنگار مطرح چینی فعال در حوزه رمزارز اخیرا در توییتی اعلام کرد ممکن است جاستین سان و سایر افراد تاثیرگذار در این حوزه از فرصت پیش آمده برای خرید در کف استفاده کنند. به گزارش ارزتلگراف و به نقل از یوتودی، وو در توییتی از خرید ۱۰۰ واحد بیت کوین به دست جاستین سان خبر داد. سان اخیراً به عنوان یکی از مقامات کشور گرنادا انتخاب شد و قرار است به عنوان سفیر این کشور در سازمان تجارت جهانی فعالیت کند.

در حالی که قیمت بیت کوین در تلاش برای بازگشت به بالای ۴۲۰۰۰ دلار است، حجم خالص خرید این دارایی به ۴.۲ میلیون دلار رسید.

علاوه بر این، از نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور و همچنین مایکل سیلور مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی به عنوان خریداران احتمالی بیت کوین در طول کاهش قیمت اخیر یاد شد.

وو در ادامه اشاره کرد که جاستین سان، مدیرعامل پیشین بنیاد ترون اخیراً مبلغی ۹ رقمی به صورت اتریوم را در صرافی بایننس سپرده‌گذاری کرد.

پس از اعلامیه‌های هشدار دهنده فدرال رزرو و قطع اینترنت قزاقستان، هش ریت بیت کوین۱۲ ٪ کاهش یافت، قیمت BTC به ۴۱۵۰۰ دلار سقوط کرد.

شاخص ترس و طمع نیز اکنون عدد ۲۳ را نشان می‌دهد که نشان‌دهنده ترس شدید در بازار است. متیو هایلند در توییتر خود به برابر بودن قیمت بیت کوین در تاریخ ۸ ژانویه (۱۸ دی) با ۸ ژانویه سال گذشته اشاره کرد. او همچنین به شاخص ترس و طمع این ۲ روز نیز اشاره کرد که در سال گذشته در عدد ۹۳ و محدوده طمع شدید و امسال در عدد ۱۰ و محدوده ترس شدید قرار دارد.

آیا بایننس نیز بیت کوین در کف قیمت خرید کرده است؟

پس از کاهش قیمت بیت کوین، بسیاری از نهنگ‌ها به خرید روی آوردند. سومین آدرس بزرگ نگه‌دارنده BTC در این روند نزولی، ۵۵۱ بیت کوین دیگر خرید. اکنون موجودی این کیف پول  ۱۲۱٬۳۹۶BTC معادل حدودا ۵ میلیارد دلار است.

اما پس از اعلام خبری مبنی بر اینکه یک آدرس متعلق به صرافی بایننس در هفته گذشته ۴۳٬۰۰۰ BTC با میانگین قیمت ۴۶٬۵۵۳ دلار خریداری کرده است، این خبر از سمت یک سخنگوی این صرافی تکذیب شد. بر اساس گزارش کوین تلگراف این سخنگوی بایننس اظهار داشته است که اقدام اخیر، خرید bitcoin نبوده و صرفا انتقال دارایی بوده است. زمانیکه بایننس به صادر کردن BTC در شبکه بایننس چین یا بایننس اسمارت چین می‌پردازد، بیت کوین اصلی را به عنوان وثیقه در کیف پول‌های دیگر نگهداری می‌کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *