ایربی‌ان‌بی به‌زودی ارز دیجیتال می‌پذیرد

ایربی‌ان‌بی به‌زودی ارز دیجیتال می‌پذیرد

برایان چسکی (Brian Chesky)، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل پلتفرم محبوب ایربی‌ان‌بی (Airbnb) که در زمینه اجاره مکان‌های اقامتی فعال است؛ با یک نظرسنجی توییتری از دنبال کنندگان خود خواست تا ایده‌های نوآورانه‌ای برای خدمات جدید این شرکت در سال جاری ارائه کنند. چسکی پس از دریافت بیش از ۴,۰۰۰ پیشنهاد متوجه شد که قابلیت پرداخت با ارزهای دیجیتال اصلی‌ترین خواسته‌ کاربران این پلتفرم است.

به گزارش کریپتو گلوب، پس از استقبال کاربران از این نظرسنجی، چسکی خاطرنشان کرد که پیشنهاد پرداخت با ارزهای دیجیتال با ثبت بیشترین درخواست از سمت کاربران در رده اول قرار گرفته و پس از آن پیشنهادت دیگری چون نمایش قیمت‌ها به طور واضح، برنامه وفاداری مهمان، به‌روزرسانی مستمر هزینه‌های تمیزکردن و خدمات بهتر به مشتریان پیگیری خواهند شد.

مدیرعامل ایربی‌ان‌بی در ادامه افزود:

مدیران ایربی‌ان‌بی از قبل روی برخی از این پیشنهادات کار کردند. اکنون به سایر این پیشنهادات نیز توجه خواهند داشت. چسکی در رابطه با پرداخت با ارزهای دیجیتال گفت که این گزینه، ایده‌های متنوعی در زمینه توکنایزسازی را در برمی‌گیرد. ایربی‌اندبی از سال ۲۰۱۳ تاکنون ۳۳۶ میلیارد دلار پردازش مالی مرتبط با پرداخت داشته است.

شایان ذکر است که چسکی در سپتامبر (شهریور) سال گذشته و در مصاحبه با فاکس بیزینسس (Fox Business)، فاش کرد که کاربران این پلتفرم چندین سال است که تقاضای پذیرش ارزهای دیجیتال را دارند. او در آن زمان به این نکته اشاره کرد که برایان آرمسترانگ، مدیرعامل صرافی کوین بیس پیش‌تر در این شرکت مشغول به فعالیت بوده است.

ایربی‌ان‌بی در سال ۲۰۲۰ با یک عرضه اولیه سهام (IPO)، عمومی شد. در آن زمان اعلام کرد که موفقیت آینده این شرکت در گرو پذیرش تکنولوژی‌های جدیدی چون ارزهای دیجیتال و فناوری زیربنایی آن‌ها یعنی بلاک چین‌هاست.

در سال ۲۰۱۶ نیز این پلتفرم با خریداری چینج تیپ (ChangeTip) که در حوزه پرداخت انعام با ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کرد، موجی از انتظارات فعالین ارزهای دیجیتال را برانگیخت. اما اندکی بعد مشخص شد که این شرکت فعلا قصد ندارد از بیت کوین به عنوان روشی برای پرداخت استفاده کند. لازم به ذکر است که چندین رقیب ایربی‌ان‌بی از جمله دی‌ تراول (Dtravel)، پرداخت‌های ارز دیجیتال را می‌پذیرند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *