تحلیل قیمت بیت کوین؛ احتمال جهش قیمت بیت کوین به ۷۰,۰۰۰ دلار

تحلیل قیمت بیت کوین؛ احتمال جهش قیمت بیت کوین به ۷۰,۰۰۰ دلار

قیمت بیت کوین با رشد حدود ۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به بالای ۶۵,۰۰۰ دلار رسید. تحلیل‌گران معتقدند پادشاه ارزهای دیجیتال نشانه‌های مثبتی را از خود نشان می‌دهد و می‌تواند جهشی دوباره به سمت ۷۰,۰۰۰ دلار داشته باشد.

به گزارش نیوزبی‌تی‌سی، قیمت بیت کوین توانست در بالای محدوده حمایتی ۶۰,۰۰۰ دلار به‌خوبی خود را حفظ کند و در نتیجه، پادشاه ارزهای دیجیتال با رشدی تازه به بالای خطوط مقاومت ۶۲,۵۰۰ و ۶۳,۵۰۰ دلار رسید.

پس از آن، قیمت حتی به بالای سطح ۶۵,۰۰۰ دلار و بالای خط میانگین متحرک ساده ۱۰۰ساعته هم صعود کرد. همچنین، شاهد بودیم که روی نمودار یک‌ساعته، بیت کوین خط روند نزولی مهم و مقاومتی را در نزدیکی ۶۱,۵۰۰ دلار شکست.

با شکسته‌شدن مقاومت‌های قبلی، بیت کوین برای آغاز حرکت به بالای سطح ۶۵,۵۰۰ دلار فرصت فوق‌العاده‌ای پیدا کرد. در بالاترین حد، امروز بیت کوین در صرافی کراکن به سقف ۶۵,۶۸۱ دلار هم رسید و حالا قیمت در حال تثبیت حرکت صعودی است.

هر واحد بیت کوین امروز بالای سطح ۲۳.۶٪ فیبوناچی اصلاحی معامله می‌شود که نسبت به روند صعودیِ اخیر از دامنه پایین یعنی ۶۰,۱۲۹ دلار تا بالاترین سطح امروز یعنی ۶۵,۶۸۱ دلار محاسبه شد.

از دیدگاه صعودی، بسته‌شدن کندل ساعتی بالای ۶۵,۵۰۰ دلار می‌تواند نشانه شکست این مقاومت باشد و پس از آن به مقاومت سنگین دیگری در ۶۶,۰۰۰ دلار می‌رسیم.

تحلیل قیمت بیت کوین؛ احتمال جهش به ۷۰,۰۰۰ دلار

زمانی که مقاومت ۶۶,۰۰۰ دلار به‌طور واضح بشکند، این احتمال کم نیست که درهای جدیدی برای یک جهش تازه باز شود. که در این صورت می‌توانیم انتظار داشته باشیم قیمت تا ۶۸,۵۰۰ دلار به رشد خود ادامه دهد. هر رشد جدید پس از آن ما را برای سطح حیاتی ۷۰,۰۰۰ دلار آماده می‌کند.

از دیدگاه نزولی، اگر بیت کوین نتواند از پس مقاومت ۶۶,۰۰۰ دلار بر آید، ممکن است یک فاز اصلاحی جدید به سمت پایین شروع شود. اولین حمایت، ۶۴,۵۰۰ دلار است.

اگر بخواهیم به حمایت مهم‌تری برای بیت کوین اشاره کنیم، ۶۴,۳۰۰ دلار اولین سطحی است که باید از آن دفاع شود. این سطح در نزدیکی سطح ۵۰٪ فیبوناچی اصلاحی قرار دارد که نسبت به روند صعودیِ اخیر از دامنه پایین یعنی ۶۰,۱۲۹ دلار تا بالاترین سطح امروز یعنی ۶۵,۶۸۱ دلار محاسبه شد.

اگر کندل یک‌ساعته زیر حمایت ۶۳,۰۰۰ دلار بسته شود، یک حمایت جزئی در ۶۲,۵۰۰ دلار وجود دارد که احتمال شکست آن کم نیست. پس از آن، حمایت اصلی در نزدیک ۶۱,۲۰۰ دلار و خط میانگین متحرک ساده ۱۰۰ساعته بسته شده است که اگر از آن دفاع نشود، ممکن است در کوتاه‌مدت روند نزولی بر بازار حکم‌فرما شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *