حمایت ۲۰۰ میلیون دلاری برای توسعه بازی‌ در شبکه بایننس اسمارت چین

حمایت ۲۰۰ میلیون دلاری برای توسعه بازی‌ در شبکه بایننس اسمارت چین

بایننس اسمارت چین و شرکت Animoca Brands به صورت مشترک ۲۰۰ میلیون دلار برای حمایت از پروژه‌های حوزه GameFi سرمایه‌گذاری خواهند کرد. این سرمایه‌گذاری به پروژه‌های این حوزه کمک می‌کند تا از تجربه و تخصص غول‌های پیشرو در این زمینه استفاده کنند و بازخوردهای تخصصی‌تری دریافت کنند.

به گزارش ارزتلگراف و به نقل از کوین تلگراف، بایننس اسمارت چین (BSC) و برندهای Animoca در حال راه‌اندازی یک برنامه سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیون دلاری جهت حمایت از پروژهای بازی مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس هستند. بایننس اسمارت چین و Animoca در روز ۶ دسامبر (۱۵ آذر) اعلام کردند که هر کدام مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار برای حمایت از پروژه‌های ساخت بازی در بخش GameFi هزینه خواهند کرد.

بایننس اسمارت چین که یکی از بزرگترین اکوسیستم‌های بلاکچین حال حاضر جهان است این مبلغ را از بودجه ۱ میلیارد دلاری خود برای شتابدهی به امور مالی غیر متمرکز (DeFi)، توکن‌های غیر‌ قابل‌ تعویض (NFT) و GameFi هزینه خواهد کرد. این صندوق در اوایل سال جاری برای گسترش خدمات اکوسیستم BSC و هدایت جریان اصلی پذیرش در بخش Fintech ایجاد شد.

شرکت Animoca از بازیگران اصلی در بخش بازی‌های مبتنی بر بلاکچین و متاورس منبع باز هستند. این شرکت بر روی پروژ‌ه‌های اصلی مرتبط با NFT از جمله Axie Infinity ،OpenSea ،Bitski ،Harmony و غیره سرمایه‌گذاری کرده است و سندباکس و استودی BlowFish از شرکت‌های تابعه آن هستند. گووندولین رجینا (Gwendolyn Regina) مدیر سرمایه‌گذاری بایننس اسمارت چین گفت:

با این سرمایه‌گذاری مشترک، پروژه‌هایی که بر روی BSC ساخته می‌شوند فرصت دریافت تجربه، تخصص و بازخورد را از غول‌های پیشرو مانند برندهای Animoca در کنار دیگر کارشناسان جامعه BSC خواهند داشت.

GameFi که ترکیبی از بازی و امور مالی غیرمتمرکز است، اخیرا یکی از کلید واژه‌های بزرگ صنعت رمز ارزها در کنار مفهوم متاورس بوده است. GameFi به ورود امور مالی به بازی‌های ویدیویی اشاره دارد. مدل کسب درآمد از بازی (Play To Earn) را به جای کسب درآمد برای برنده شدن (Play To Win) اجرایی می‌کند.

برخی از شرکت‌های بزرگ حوزه رمز ارز و شرکت‌های شاخص سرمایه‌گذاری در چند ماه گذشته، GameFi را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرده‌اند. از جمله شاخص‌ترین این شرکت‌ها می‌توان به Solana Ventures ،Huobi ،FTX ،Sanctor Capital و غیره اشاره کرد.

به نظر شما این سرمایه‌گذاری چه تاثیری در فضای کریپتو خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *