در ضرر بودن بیش از ۷۰ درصد از دارندگان کاردانو

در ضرر بودن بیش از ۷۰ درصد از دارندگان کاردانو

نتایج بررسی‌های نشان می‌دهد ۷۳ درصد از آدرس‌هایی که در کاردانو سرمایه‌گذاری کرده‌اند، اکنون در ضرر هستند. این در حالی است که حدود ۸۰ درصد از دارندگان بیت کوین و اتریوم با وجود ریزش اخیر بازار همچنان در سود به سر می‌برند.

به گزارش کریپتو اسلیت، نمی‌توان این موضوع را انکار کرد که بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر در شرایط خیلی بدی قرار گرفته است. با اینکه ارزش کل بازار به‌تازگی از مرز ۳ تریلیون دلار عبور کرده بود، در حال حاضر این رقم تنها کمی بیشتر از ۲ تریلیون دلار است.

این شرایط پیامدهای چندگانه‌ای برای بازار داشته است و به نظر می‌رسد که دارندگان چند ارز دیجیتال خاص، بیشتر از سایرین تحت‌تأثیر قرار گرفته‌اند.

طبق داده‌هایی که وب‌سایت «IntoTheBlock» منتشر کرده است، در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد از آدرس‌هایی که کاردانو در اختیار دارند، در ضرر هستند. سوشی سواپ و یونی سواپ از دیگر ارزهای دیجیتالی هستند که بیشتر دارندگان آنها از سرمایه‌گذاری خود ضرر کرده‌اند. بر اساس این داده‌ها، ۸۰ درصد از دارندگان سوشی سواپ و ۷۱ درصد از دارندگان یونی سواپ اکنون در ضرر هستند.

وب سایت تحلیلی IntoTheBlock متوسط هزینه خرید ارزهای دیجیتال را برای آدرس‌ها مختلف اندازه‌گیری و نتایج آن را به شرح زیر منتشر کرد.

درصد آدرس‌هایی که اکنون در سود هستند (به تفکیک هر ارز):

  • بیت کوین ۷۸ درصد
  • اتریوم ۸۶ درصد
  • دوج کوین ۵۵ درصد
  • شیبا اینو ۵۶ درصد
  • پالیگان ۸۳ درصد
  • الگورند ۷۷ درصد

درصد آدرس‌هایی که اکنون در ضرر هستند (به تفکیک هر ارز):

  • کاردانو ۷۳ درصد
  • سوشی سواپ ۸۴ درصد
  • یونی سواپ ۷۱ درصد

قیمت کاردانو پس رسیدن به اوج ۳.۱۰ دلاری در اوایل سپتامبر (شهریور)، به‌سرعت کاهش یافت. از آن زمان تاکنون، این ارز دیجیتال بیش از ۵۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است. با این اتفاق، کاردانو رتبه پنجم بازار ارزهای دیجیتال را هم از دست داد.

داده‌های بازار نشان می‌دهد که قیمت کاردانو در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱.۵ درصد افزایش و در ۷ هفت روز گذشته حدود ۷.۵۰ درصد کاهش یافت.

سوشی سواپ و یونی سواپ هم در ابتدای سال جاری میلادی به اوج‌های قیمتی جدیدی رسیده بودند؛ اما در ادامه قیمت این توکن‌ها که هر دو متعلق به صرافی‌های غیرمتمرکزی با همین نام هستند، به‌سرعت کاهش یافت. قیمت سوشی سواپ و یونی سواپ به‌ترتیب ۷۵ و ۶۸ درصد با اوج تاریخی اوایل سال ۲۰۲۱ فاصله دارد.

رضایت سرمایه‌گذاران بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و شیبا اینو(بر خلاف سرمایه گذاران کاردانو)

سرمایه‌گذاران این ارزهای دیجیتال از سقوط قیمت‌ها و نزولی‌شدن روند کلی بازار ناراحت هستند؛ اما آن‌طور که داده‌ها نشان می‌دهد بیشتر دارندگان بیت کوین، اتریوم، پالیگان، الگورند و دو میم کوین محبوب بازار، یعنی دوج کوین و شیبا اینو، همچنان در سود به سر می‌برند.

۷۸ درصد از هولدرهای بیت کوین در وضعیت سود قرار دارند. علاوه بر این، ۸۶ درصد از دارندگان اتریوم هم در سود هستند. از میان میم کوین‌ها، ۵۶ درصد از دارندگان شیبا اینو و ۵۵ درصد از دارندگان دوج کوین هنوز از وضعیت سود خارج نشده‌اند. ۸۳ درصد از دارندگان پالیگان و ۷۷ درصد از دارندگان الگورند نیز همچنان در سود هستند.

جالب اینجاست که بسیاری از این ارزهای دیجیتال که دارندگانشان در سود به سر می‌برند، اخیراً به اوج‌های قیمتی جدیدی رسیده‌اند. با این حال، از آنجایی که بازار ارز دیجیتال با اصلاح گسترده‌ای مواجه شده است، بخشی از ارزش خود را از دست داده‌اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *