دو برابر شدن سود وام های شرکت سانتیگراد

دو برابر شدن سود وام های شرکت سانتیگراد

سانتیگراد از نوامبر سود کل وام پرداخت شده با رمزارز را دو برابر کرد. شبکه سلسیوس اعلام کرده است که در سه ماه از آخرین افشاگری خود ، بیش از دو برابر پرداخت بهره خود را انجام داده است. این یکی دیگر از علائم رشد مداوم صنعت وام دهندگان رمزگذاری است. زیرا عملیات مالی غیرمتمرکز (DeFi) سرمایه های بیشتری را جذب می کند.

طبق گزارش ۲۰ فوریه ، سلسیوس بیش از ۱۱ میلیون دلار بیت کوین (BTC) ، اتر (ETH) و سایر ارزهای رمزپرداخت را به عنوان کل درآمد بهره پرداخت کرد. این افزایش ۱۲۰ درصدی از رقم ۵ میلیون دلاری آن گزارش شده در ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ است.
این شرکت در حال حاضر مدیریت ۷۳۰ دلار آمریکا با مشتری و وثیق وام است که در این رقم ۶۲ نفر از شما می توانند از این رقم بازدید کنند.

ارزش کل وام های معوق نیز از ماه نوامبر ۴۶ درصد افزایش یافته است که درمجموع ۶٫۲ میلیارد دلار بوده است. این رقم در قیمت های فعلی بیت کوین شمرده شده. و از رشد قیمت آن متاثر است.

تعداد کاربران نیز از ماه نوامبر از ۵۰،۰۰۰ به ۷۵،۰۰۰ افزایش یافته است.

رشد وام رمزنگاری

به طور کلی صنعت وام دهی رمزگذاری در حال پیشرفت است. این شرکت ها به شرکت هایی که وام های رمزپایه مانند Celsius و BlockFi و وام های غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم تقسیم می شوند تقسیم می شوند.

در حالی که هر دو بیشتر خدمات مشابهی ارائه می دهند ، DeFi از قراردادهای هوشمند و اوراکلهای بلاک چین برای تأمین اعتبار فعالیت وام خود استفاده می کند.

میزان بودجه قفل شده در DeFi اخیراً از یک میلیارد دلار فراتر رفته است. بسیاری از آنها به عنوان بخشی از مکانیسم تولید Dai (DAI) ، یک استابلیکوئین غیرمتمرکز دلار آمریکا ، به عنوان وثیقه با MakerDAO (MKR) قفل شده اند.

رقبای Celsius مانند BlockFi نیز رشد چشمگیری را نشان داده اند که نشان می دهد صنعت وام به سرعت در حال افزایش ارزش خود است.

این رشد بدون دردهای آن به وجود نمی آید ، زیرا پروتکل DeFi bZx اخیراً دو بار در مدت زمان دو روز هک شده است.

تحولات سلسیوس

دو برابر شدن سود وام های شرکت سانتیگراد:

شبکه سلسیوس به طور مداوم مجموعه ویژگی های خود را گسترش می دهد. به تازگی با Simplex یکپارچه سازی کرده است تا رمپ های سریع فیات را برای کاربران خود فراهم کند. در ژانویه ، شروع به ارائه علاقه گسترده ای به وام کاربران داد.

الکس مشینسکی ، مدیرعامل سلسیوس اغلب عقاید خود را در مورد این صنعت به اشتراک می گذارد. در ماه دسامبر ، او از تمرکز رسانه های اجتماعی انتقاد کرد و به عنوان راه حل ممکن به بلاک چین اشاره کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *