بیت کوین ( BTC ) برای اولین بار از اوایل ژانویه ۲۰۱۸ در ۵ نوامبر به ۱۴،۵۰۰ دلار رسید زیرا حمایت حیاتی ۱۴۰۰۰ دلار بود.

 

قیمت BTC پشتیبانی ۱۴۰۰۰ دلاری را حفظ می کند.

 

داده های بازارهای Cointelegraph  و TradingView نشان داد که سود Bitcoin در معاملات روز پنجشنبه ادامه دارد ، در حالی که تنش در بازار بر سر نتیجه انتخابات ایالات متحده است.

در زمان مطبوعات ، بالاترین قیمت ۱۴،۵۶۰ دلار در Bitstamp مبادله عمده ظاهر شده بود ، پس از آن BTC / USD در میان شرایط ناپایدار به نوسان در حدود ۱۴،۵۰۰ دلار بازگشت.

نمودار BTC / USD 1 روزه. منبع: TradingView

 

سود روزانه این جفت ارز ۶٫۵٪ بود زیرا آشفتگی انتخابات سودهای خوبی را برای بیت کوین و طلای امن امن به دست آورد.

در همین حال، کیت Wareing بازار Cointelegraph تحلیلگر  شناسایی یک سطح مقاومت بحرانی به غلبه به منظور به مهر و موم مسیر Bitcoin اخبار بالاتر است.

“در انتظار بیت کوین برای شکستن ۱۴،۴۰۰ دلار یا رد شدن. برای من این سطح قابل قبولی است که قبل از اجرای نسبتاً واضح به ۱۷ هزار دلار برسد. “

با این حال ، به نظر می رسد که مقاومت بعدی بعدی در حدود ۱۴،۵۰۰ دلار باشد ، همانطور که در نقشه گرمای زیر مشاهده می شود.

نقشه حرارتی کتاب سفارش که مقاومت ۱۴،۵۰۰ دلار را نشان می دهد. منبع: TensorCharts

 

اوایل امروز توئیتر «ماه» در رسانه های اجتماعی نوشت: “چیزی که من اینجا در بازه زمانی ۱ ساعته در نمودار بیت کوین تماشا می کنم” ، ادامه داد:

“اگر ۱۴،۵۰۰ دلار بشکنیم ، می توانیم شمع عظیم دیگری را ببینیم.”

همانطور که Cointelegraph گزارش داد ، تحلیلگران به طور گسترده عقیده دارند که بیت کوین در صورت دستیابی به ۱۴۰۰۰ دلار از مقاومت تا حمایت ، در راستای سودهای قابل توجه خواهد بود.

این سطح از روزهای ابتدایی سال ۲۰۱۸ حفظ شده بود – درست پس از آنکه BTC / USD به بالاترین قیمت ۲۰،۰۰۰ $ رسید – و به سطح مقاومتی تبدیل شد که صعود ۲۰۱۹ بیت کوین را محدود کرد