سندباکس: عرضه زمین‌های محله مگاسیتی (Mega City) برای فروش

سندباکس: عرضه زمین‌های محله مگاسیتی (Mega City) برای فروش

پلتفرم سندباکس اعلام کرد محله جدیدی به نام مگاسیتی (Mega City) را به بازی خود افزوده است. این محله در تاریخ ۱۳ ژانویه (۲۳ دی) به بازی افزوده خواهد شد و زمین‌های آن قابل خرید و فروش خواهند بود. سندباکس با همکاری شرکای خود فضای حاکم بر این محله را برگرفته از فرهنگ هنگ کنگ اعلام کرد که شامل بخش‌های ستارگان فیلم، موسیقی، سرگرمی، مالی، مشاور املاک و بازی خواهد بود.

به گزارش ارزتلگراف و به نقل از دپ‌ رادار، محله مگاسیتی از زمین‌های مختلف با اندازه و قیمت‌های متفاوت تشکیل می‌شود. کاربران برای خرید آنها به توکن SAND نیاز دارند. شایان ذکر است که مقداری ETH نیز برای پرداخت کارمزد تراکنش خرید مورد نیاز است.

در میان شخصیت‌هایی که قرار است به عنوان شریک در این محله حضور داشته باشند می‌توان به آدرین چنگ (Adrian Cheng) سرمایه‌دار بزرگ و چهره‌های هنری مثل استفن فانگ (Stephen Fung) و شو کی (Shu Qi) اشاره کرد.

زمین‌های این شخصیت‌ها و شرکت‌ها در نقشه مجازی سندباکس قابل رویت است. در جریان این فروش زمین‌ها، LANDهای پریمیوم نزدیک به این شرکت‌ها عرضه می‌شوند. هرکدام از زمین‌ها به همراه NFTهای اختصاصی عرضه می‌شوند که قابلیت برگزاری رویدادها، تجارب بازی‌ها و فعالیت‌های اجتماعی را شامل می‌شوند.

پروژه سندباکس در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های حوزه متاورس است که درخواست برای خرید زمین‌های آن به شکل فزاینده‌ای در حال افزایش است و قیمت آن‌ها گاها به مقادیر بالایی نیز می‌رسد. به عنوان مثال در ماه نوامبر (آبان) زمینی واقع در مجاورت آتاری (Atari) به قیمت ۴۴ اتر (در حدود ۱۹۱,۱۹۰ دلار) به فروش رفت.

بر اساس اطلاعیه سندباکس، تاکنون ۷۰٪ از ۱۶۶٬۴۶۴ توکن‌های یکتای LAND به فروش رسیده است. برخی از دارندگان LANDهای کنونی در سندباکس عبارتند از بایننس، کوین‌چک، MetaKovan، کوین مارکن کپ.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *