شیبا اینو نیز به متاورس خواهد پیوست

شیبا اینو نیز به متاورس خواهد پیوست

شیبا اینو هم‌اکنون در رتبه دوازدهم بازار از لحاظ ارزش ایستاده است و و پس از دوج کوین، محبوب‌ترین میم کوین به شمار می‌رود. این در حالی است که تیم توسعه‌دهنده شیبا اعلام کرده است که به زودی این تیم به عرصه متاورس و دنیای دیجیتال ورود خواهد کرد.

به گزارش ارزتلگراف و به نقل از کوین‌گپ، تیم شیبا اینو اعلام کرد ویلیام دیوید ولک (William David Volk) معاون سابق فناوری در کمپانی Activision را به خدمت گرفته است که یکی از بزرگ‌ترین توسعه‌دهندگان بازی با ۳۶ سال سابقه در آمریکا به شمار می‌رود.

ولک می‌تواند کلید شیبا برای ارتقای بازی‌های NFT از نوع بازی و کسب درآمد (P2E) باشد که بدین وسیله شیبا بتواند خود را در عرصه متاورس وارد کند. شروع توسعه متاورس شیبا در سال ۲۰۲۲ انجام می‌شود. شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama) مدیر پروژه بخش بازی شیبا در توییتی اعلام کرد که نحوه ورود شیبا به متاورس با فیسبوک بسیار متفاوت خواهد بود.

به نظر می‌آید این تیم بسیار مشتاق هستند تا با گنجاندن بازی‌های P2E NFT به عنوان یکی از اولین بازیگران متاورس به شمار روند. گفتنی است به تازگی تعداد آدرس‌هایی نگهدارنده شیبا از مرز ۱ میلیون آدرس عبور کرده است.

بازی جدید این تیم در ابتدا Oshiverse نام‌گذاری شد که قرار است به عنوان جدیدترین توسعه این اکوسیستم ظهور کند. شیتوشی کوساما عنوان کرده است که این تیم با شرکت توسعه‌دهنده بازی‌های NFT همکاری جدیدی آغاز کرده است که براساس توافقات انجام شده اطلاعات بیشتری در این خصوص فاش نکرده است. با این حال این احتمال وجود دارد که از NFT‌های شیبوشی در این بازی استفاده شود.

هشدار کلاهبرداری

تیم شیبا در مورد کلاهبرداری‌هایی که در محیط اندروید و IOS صورت می‌گیرد، هشدار داد. اخیرا پلتفرمی به نام ShibaSwap بر بستر اندروید و IOS  موجود که این تیم با تاکید بر عدم ارتباط خود با این برنامه، کاربران خود را به احتیاط در استفاده از این پلتفرم‌ها دعوت کرد.

آیا بازگشت شیبا به روند صعودی امکان‌پذیر است؟

نوامبر ماهی بود که در آن قیمت این ارز دیجیتال نزولی ۵۵٪ را از سقف تاریخی خود در ۰.۰۰۰۰۸۸۵ دلار تجربه کرد. خبر پیوستن شیبا به حوزه متاورس می‌تواند منجر به شکستن روند نزولی چهارهفته‌ای آن شود.

توکن‌های متاورس با دو پروژه اصلی سندباکس و دیسنترالند اخیرا مورد توجه قرار گرفته‌اند. قیمت SAND در ماه نوامبر افزایش ۱۰ برابری را تجربه کرد و قیمت MANA نیز در همین ماه تا ۷ برابر رشد کرد. جدا از افزایش قیمت، برخی از زمین‌های موجود در این فضاها توانسته‌اند میلیون‌ها دلار سرمایه را جذب کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *