در حالی که انتخابات ایالات متحده هنوز بلاتکلیف است ، بیت کوین ( BTC ) یک تجمع بزرگ را تجربه می کند زیرا قیمت BTC در ۶ نوامبر تقریبا ۱۶۰۰۰ دلار رسیده است که بالاترین سطح از ژانویه ۲۰۱۸ است.

سایر کلاسهای دارایی نیز عملکرد خوبی داشته اند مانند Nasdaq که طی روزهای اخیر بیش از ۷ درصد سود داشته است. در بازارهای ارزهای رمزنگاری شده ، اتر ( ETH ) نیز شروع به صعود کرده است و ETH به ۴۴۵ دلار رسیده است.

آخرین مانع هفتگی قبل از رسیدن به یک رکورد جدید در تاریخ نزدیک است

نمودار ۱ هفته ای BTC / USDT. منبع: TradingView

نمودار هفتگی بیت کوین آخرین مانع را قبل از رسیدن به بالاترین حد ممکن نشان می دهد ، زیرا با منطقه مقاومت بین ۱۵،۸۰۰-۱۶،۸۰۰ دلار روبرو است.

با توجه به اینکه قیمت بیت کوین در هفته های اخیر بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است ، احتمال دستیابی به موفقیت در یک حرکت زیاد نیست.

از آنجا که ممکن است در حال حاضر همانطور که چندین شاخص نشان می دهد ، تجمع بیش از حد انجام شود ، پیش بینی ادامه روند بعید است. به عبارت دیگر ، معامله گران احتمالاً پس از چنین تجمع عظیم در مدت زمان کوتاه ، سود سریعی کسب خواهند کرد.

بنابراین ، منطقه حمایتی محتمل بر اساس نمودار هفتگی در منطقه ۱۱،۶۰۰-۱۲،۰۰۰ دلار یافت می شود. این منطقه مقاومت مهمی در برابر موفقیت در سالهای گذشته بوده است زیرا قیمت بیت کوین به طور مداوم در این زمینه رد می شود. تلنگر پشتیبانی / مقاومت در این قسمت نسبتاً سالم خواهد بود.

سطح ترس و طمع به سطوحی می رسد که قبلاً دیده نشده بود

شاخص Fear & Greed در حال حاضر مقدار ۹۰ را نشان می دهد ، که به عنوان حرص و طمع شدید طبقه بندی می شود و به بازرگانان هشدار می دهد که اصلاح نباید تعجب آور باشد.

شاخص تاریخی ترس و طمع رمزنگاری. منبع: Alternative.me

آخرین باری که به این سطح احساسات رسیده بود تابستان سال ۲۰۱۹ بود. این تجمع از ۳۲۰۰ دلار به ۱۳۸۰۰ دلار رسید و در ماه های بعد با تصحیح بیش از ۵۰ درصد به پایان رسید.

کل بازار در تلاش برای ادامه شکست

نمودار ارز رمزنگاری شده کل سرمایه نمودار ۱ هفته ای. منبع: TradingView

ارزش کل بازار ارزهای رمزنگاری شده یک شکست آشکار بیش از بالاترین قیمت اخیر ۳۹۰ میلیارد دلاری را نشان می دهد.

به نظر می رسد این شکست تا ۵۰۰ میلیارد دلار همچنان ادامه داشته باشد زیرا این منطقه مقاومت بعدی است که در این نمودار یافت شده است. با این حال ، برای حفظ چنین حرکتی ، سرمایه بازار ارزهای رمزنگاری شده باید بالای ۳۹۰ میلیارد دلار باشد زیرا این امر می تواند منجر به افزایش حمایت / مقاومت صعودی صعودی شود.

سطوح اصلی برای مشاهده در نمودار بیت کوین

نمودار ۱ روزه BTC / USDT. منبع: TradingView

نمودار روزانه بیت کوین نشان می دهد که قیمت BTC به منطقه مقاومت در برابر بازه زمانی بالاتر با ۱۶۰۰۰ دلار نزدیک می شود

سطح پشتیبانی برای تماشا در نمودار نشان داده شده است. اولین منطقه حمایتی بین ۱۴۰۰۰ تا ۱۴۲۰۰ دلار وجود دارد که در کوتاه مدت معامله گران باید مراقب آن باشند.

در نمودار روزانه ، سطح بین ۱۲،۸۰۰-۱۳،۱۰۰ دلار و حدود ۱۱،۶۰۰ دلار باید در صورت تصحیح (برای مثال پس از شکست در شکستن بیش از ۱۶۰۰۰ دلار) نقطه محرک ورودی های احتمالی خرید باشد.

در کل ، در این مرحله با افزایش در بالاترین قیمت چند ساله و با باقی ماندن تنها یک سطح مقاومت عمده در ۱۶K $ ، قبل از شروع یک بالاترین سطح جدید ، تمایلات شدید اقتصادی وجود دارد.

نظرات و نظرات بیان شده در اینجا صرفاً نظرات نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات سایت نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و تجاری شامل ریسک است. هنگام تصمیم گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.