قیمت اتریوم به ۳۵۰۰ دلار سقوط کرد

قیمت اتریوم به ۳۵۰۰ دلار سقوط کرد

در ساعات ابتدایی روز شنبه ۱۳ آذر ماه، قیمت بیت کوین به محدوده ۴۲۰۰۰ دلار سقوط کرد و همزمان بازار رمز ارزها قرمزپوش شد. قیمت اتریوم نیز تا سطح ۳۵۰۰ دلار سقوط کرد و در پی آن کارمزد شبکه اتریوم نیز افزایش یافت.

به گزارش ارزتلگراف قیمت بیت کوین در روز جمعه نتوانست از محدوده ۵۷،۶۰۰ دلار فراتر برود و پس از آن در اولین حرکت تا سطح ۵۳۰۰۰ دلار سقوط کرد. این حمایت مهم نیز نتوانست از ریزش سنگین بیت کوین جلوگیری کند و قیمت به محدوده ۵۰،۰۰۰ دلار وارد شد و پس از آن در یک ریزش شدید تا سطح ۴۲۰۰۰ دلار نیز سقوط کرد. در همین حال تمام رمز ارزهای بازار نیز با نوسانات شدیدی همراه بودند.

قیمت اتریوم

قیمت اتریوم نیز روز جمعه تا محدوده ۴۶۵۰ دلار بالا رفت و پس از آن به محدوده ۴۲۰۰ دلار سقوط کرد. اتریوم نتوانست این سطح حمایتی را نگه دارد و با کاهش قیمت شدیدتری مواجه شد. قیمت اتریوم تا محدوده ۳۵۰۰ دلار پایین و اکنون تا سطح ۳۸۵۰ دلار بازیابی شد.

اما از سوی دیگر داده‌های سایت Nansen نشان می‌دهد که در پی ریزش قیمت اتریوم و لیکویید شدن قراردادهای آتی در بازارهای مشتقه، کارمزد تراکنش‌های شبکه اتریوم به طرز شدیدی افزایش یافت به طوریکه میانه (Median) قیمت گس در شبکه اتریوم به ۹۰۰ gwei رسید.

داده‌های اتر اسکن نشان می‌دهد که در زمان نگارش این خبر، میانگین قیمت گس در شبکه اتریوم برابر ۴۱۲ gwei است و کارمزد انتقال توکن ERC-20 به صورت میانگین برابر با ۱۱۵ دلار است. از طرف دیگر کارمزد سواپ توکن در یونی سواپ معادل ۳۵۶ دلار است.

قیمت بایننس کوین سومین ارز بزرگ بازار نیز با ۱۳٪ کاهش به ۵۴۱ دلار رسید. سولانا به قیمت ۱۹۲ دلار خرید و فروش می‌شود و کاردانو و ریپل به ترتیب به قیمت‌های ۱.۳۳ دلار و ۰.۷ دلار خرید و فروش می‌شوند. پولکادات ، آوالانچ و ترا (Luna) نیز به ترتیب به قیمت‌های ۲۸ دلار، ۹۳ دلار و ۵۸ دلار خرید و فروش می‌شوند.

بر اساس اطلاعات کوین‌گلس در ۴ ساعت گذشته ۱.۵۴ میلیارد دلار قراردادهای آتی لیکویید شده است که از این مقدار ۶۷۰ میلیون دلار قراردادهای آتی بیت کوین و ۳۰۵ میلیون دلار قراردادهای آتی اتریوم بوده است. در ۲۴ ساعت گذشته مجموعا بیش از ۳۸۵،۰۰۰ مهامله‌گر لیکویید شده‌اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *