مدیر عامل بایننس: من و وارن بافت، استراتژی‌های سرمایه‌گذاری یکسانی داریم

مدیر عامل بایننس: من و وارن بافت، استراتژی‌های سرمایه‌گذاری یکسانی داریم

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی رمزارز بایننس در مصاحبه‌ای گفت او و وارن بافت مدیرعامل شرکت Berkshire Hathaway استراتژی سرمایه‌گذاری یکسانی دارند. هرچند، او رییس شرکت اوراکل اوماها را برای سرمایه‌گذاری بر روی رمزارزها قانع نمی‌کند. مدیرعامل بایننس افزود که بافت ممکن است دانش یا مهارت‌های ضروری برای ایمن نگهداشتن رمزارزهای خود را نداشته باشد.

به گزارش ارزتلگراف، چانگ پنگ ژائو مدیرعامل بایننس درباره وارن بافت مدیرعامل شرکت Berkshire Hathaway صحبت کرده است.

ژائو اخیرا پس از مطالعه کتابی درباره وارن بافت با عنوان «وارن بافت: درون ذهن پولساز برتر», از مهارت‌های سرمایه‌گذاری بافت تمجید کرده است. این کتاب، تحلیل کاملی از دانش بافت ارائه می‌دهد.

ژائو در پاسخ به این سوال که اگر با بافت در یک اتاق حضور داشته باشد، چه چیزی به او می‌گوید تا به سرمایه‌گذاری بر روی رمزارزها متقاعد شود، گفت:

من او را متقاعد نمیکنم که بر روی رمزارزها سرمایه‌گذاری کند. به نظرم ضروری نیست که همه بر روی رمزارزها سرمایه‌گذاری کنند.

وی افزود:

مادر من زیاد از اینترنت استفاده نمی‌کند و این موضوع اشکالی ندارد. اینترنت چیز خوبی است. مادر من هم بدون اینترنت مشکلی ندارد. به نظرم ما در دنیای کاملا آزادی زندگی می‌کنیم. ما مجبور نیستیم که همه افراد را متقاعد کنیم تا از رمزارزها استفاده کنند.

ژائو بیان کرد که کتابی درباره بافت خوانده است، زیرا کتاب‌های زیادی درباره سرمایه‌گذاری مطالعه می‌کند. CZ عنوان داشت اخیرا این کتاب را خوانده و در واقع، کتاب بسیار خوبی است. وی افزود وارن بافت نظریه‌های سرمایه‌گذاری بسیار زیادی دارد که در هر زمانی می‌توان از آنها استفاده کرد. این نظریه‌ها درباره رمزارزها نیز قابل استفاده هستند. موضوع این است که خود وارن بافت به رمزارزها علاقه‌ای ندارد.

علاوه بر این، مدیرعامل بایننس معتقد است وی و بافت استراتژی‌های سرمایه‌گذاری یکسانی دارند. وی با نقل قول از کتاب گفته است که بافت سرمایه‌گذاری نیست که دوست داشته باشد پورتفولیوی سرمایه‌گذاری خود را با دارایی‌های مختلف شکل دهد. ژائو در این خصوص گفت:

بافت دوست دارد تعداد کمی از سهامی که به خوبی می‌شناسد را در اختیار داشته باشد. وی دوست ندارد چند صد سهم مختلف را داشته باشد. این موضوع بسیار مشابه با ذهنیت شخصی من است. من فقط BNB و بیت کوین در اختیار دارم. من علاقه‌ای به نگهداری چندین رمزارز مختلف ندارم.

ژائو تاکید کرد:

به دلیل اینکه وی به متنوع سازی پورتفولیوی خود اعتقادی ندارد، به بیت کوین یا رمزارزها نیز علاقه‌ای ندارد.

ژائو افزود:

او کمبود پول ندارد. وی در سطح متفاوتی زندگی می‌کند که به نظرم آموزه‌ها و فلسفه‌های او برای جهان، ارزشمند است. مدیرعامل Berkshire Hathaway فرد بسیار موفقی است که احترام زیادی برای او قائل هستم. نیازی نیست که او را وارد عرصه کریپتو کنیم.

در واقع، ژائو بیان کرد اگر بافت استفاده از کریپتو را شروع کند موجب نگرانی او می‌شود. ژائو در این خصوص گفت:

اگر بافت از رمزارزها استفاده کند نگران خواهم شد. او شاید دانش یا مهارت‌های لازم و ضروری در خصوص ایمن نگه داشتن رمزارز را نداشته باشد.

بافت یکی از منتقدان بیت کوین و رمزارزها بوده است. وی در سال ۲۰۱۸ بیت کوین را «چسب موش» خوانده بود. او هم‌چنین رمزارزها را نوعی قمار و بازی خوانده بود، نه نوعی سرمایه‌گذاری. چارلی مانگر (Charlie Munger) دست راست وارن بافت گفته است بیت کوین چندش آور بوده و برخلاف منافع تمدن است.

از ژائو درباره گفتگوی وی در توییتر با ایلان ماسک درباره مشکلات دوج کوین در بایننس سوال پرسیده شد. ایلان ماسک که یکی از طرفداران دوج کوین است روز سه‌شنبه در توییتر نوشت مشکلات دوج کوین در بایننس مشکوک به نظر می‌رسد.

ژائو در این خصوص گفت:

من نمی‌خواهم در توییتر گستاخ باشم. صحبت‌های ماسک صحت ندارد و تحقیقات کافی انجام نداده است. من ذاتا آدم پرخاشگری نیستم، اما هنگامی که صحبت از دفاع از کسب‌وکار خودم می‌شود نمی‌خواهم تسلیم و ترسو به نظر برسم. دفاع از بایننس را وظیفه خود و دفاع از BNB و صنعت کریپتو را رسالت زندگیم می‌دانم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *