مصاحبه ویتالیک بوترین؛ تعریف کردن خالق اتریوم از تزوس و زی‌کش

مصاحبه ویتالیک بوترین؛ تعریف کردن خالق اتریوم از تزوس و زی‌کش

ویتالیک بوترین هم‌بنیانگذار اتریوم طی حضور خود در پادکست Bankless اذعان داشت که ماکسیمالیسم بودن، بسیار ناسالم و نامناسب است.

به گزارش ارزتلگراف و به نقل از یوتودی، به نظر ویتالیک بوترین تمام مسائل خارج از اکوسیستم اتریوم نیز «خسته‌کننده و نامناسب» نیستند. وی مدعی شد که به زی‌کش و تزوس علاقمند شده است.

ویتالیک بوترین گفت:

به نظرم اتفاقات جالب و خوبی در زی‌کش و تزوس در حال وقوع است.

توسعه‌دهندگان زیکش اعلام کرده‌اند که این پروژه به دنبال پیروی از نقشه راه اتریوم، به الگوریتم اجماع گواه اثبات سهام منتقل خواهد شد.

ویتالیک بوترین در پست ماه اکتبر بلاگ خود به اسم شهرهای کریپتو به هیلاری شیو (Hillary Schieve) اشاره کرد که برای آزمایشات و تجربه‌های بلاک چینی خود از اکوسیستم تزوس استفاده می‌کند.

بوترین متقاعد شد که جامعه‌های قابل احترامی در عرصه کریپتو وجود دارند که علائق آنها فراتر از کسب سود است.

وی هم‌چنین به تشویق افرادی پرداخت که اتریوم باعث آگاهی آنها شد تا سرمایه خود را به موارد دیگری انتقال دهند.

این برنامه‌نویس کانادایی روسی تاکید کرده است که غیرمتمرکزسازی به شدت مهم است.

ویتالیک بوترین گفت:

در آخر، غیرمتمرکزسازی است که کل این عرصه حول آن می‌چرخد.

ویتالیک بوترین هم‌چنین گفت بسیاری از جوامع به صورت ظاهری نشان می‌دهند که به غیرمتمرکزسازی توجه می‌کنند اما در واقع برای آنها اهمیتی ندارد.

وی به این نکته اشاره کرده است که بسیاری از پروژه‌ها حتی چند کلاینت نیز ندارند. برای تماشای مصاحبه بوترین، به این صفحه مراجعه کنید.

بوترین در پست اخیر خود به اسم Endgame به توضیح چندین گام‌هایی پرداخت تا یک بلاکچین با تولید بلاک متمرکز بتواند غیرمتمرکزتر شود. بخشی از این مقاله را می‌توانید در این گزارش مطالعه کنید.

طبق گزارش قبل، ویتالیک بوترین اخیرا از حمایت از بیت کوین کش دست کشید و مدعی شد که بیت کوین کش به یک شکست منتهی شد. وی هم‌چنین به بعضی از اقدامات قبلی خود اشاره کرده است و از اینکه ظهور صرافی‌های غیرمتمرکز نظیر یونی‌سواپ را پیش‌بینی کرده بود احساس غرور کرده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *