مون بیم برنده دومین مزایده پاراچین‌های پولکادات

مون بیم برنده دومین مزایده پاراچین‌های پولکادات

پلتفرم قرارداد هوشمند سازگار با اتریوم مون بیم (Moonbeam) برنده دومین مزایده پاراچین پولکادات شد.

به گزارش ارزتلگراف، پلتفرم قرارداد هوشمند مون بیم در گرفتن پاراچین اول ناتوان بود و آن را به آکالا واگذار کرد. با این حال، اوضاع در مزایده پاراچین دوم پولکادات تغییر کرد. این پلتفرم موفق شد بیش از ۳۵ میلیون توکن DOT با ارزش تقریبی ۱.۴ میلیارد دلار را از طریق وام جمعی جمع‌آوری کند. گفتنی است بیش از ۲۰۰،۰۰۰ نفر در این رویداد وام جمعی مشارکت کرده‌اند.

بر اساس اعلامیه ای توسط مون بیم، میانگین توکن تخصیص‌یافته توسط هر مشارکت‌کننده ۱۷۰ توکن DOT است. که بیانگر مشارکت گسترده جهانی برای تامین سرمایه این پلتفرم است. شایان ذکر است، این مبالغ از منابع مختلفی از جمله اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز، بنیاد مون بیم، صرافی‌هایی که پشتیبانی‌ می کنند از مزایده، کیف پول‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات سپرده‌گذاری (استیکینگ) جمع‌آوری شد.

بنیاد مون بیم در این اطلاعیه نوشته است:

این لحظه مهمی برای جامعه مون بیم و اکوسیستم پولکادات به عنوان یک اکوسیستم کلی است. در پایان حراج دوم بیش از ۹۵ میلیون واحد توکن DOT معادل با ۳.۸ میلیارد دلار از طریق وام جمعی برای پروژه‌های پاراچین در سراسر اکوسیستم قفل بود. این نشانه‌ای امیدوار کننده است چرا که پولکادات برای اولین بار پاراچین‌هایی با عملکرد قرارداد هوشمند را عرضه می‌کند.

بنیاد مون بیم پس از این موفقیت تصمیم گرفت تا برای جبران حمایت از جامعه که باعث شد این پلتفرم به مدت دو سال پاراچین پولکادات را در اختیار خود داشته باشد، استخر پاداش خود را گسترش دهد. در همین راستا، ۵۰ میلیون توکن GLMR به استخر پاداش وام جمعی اضافه شد تا میزان کل پاداش این استخر به ۱۵۰ میلیون واحد GLMR معادل با ۱۵٪ عرضه ابتدایی این توکن برسد. علاوه بر این، میزان پرداخت پاداش نیز ۵۰٪ افزایش یافت.

اجاره پاراچین مون ریور (Moonriver) از ۱۷ دسامبر آغاز خواهد شد و به مدت ۹۶ هفته ادامه خواهد داشت. شایان ذکر است این راه‌اندازی در سه فاز صورت خواهد گرفت و انتظار می‌رود پس از اطمینان از پایداری شبکه، تا ژانویه ۲۰۲۲ به طور کامل حاضر باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *