کاهش سرمایه گذاری چینی ها در بلاک چین در سال ۲۰۱۹

سرمایه گذاری در بلاک چین در کشور چین در سال ۲۰۱۹ در مقایسه با سال ۲۰۱۸ ،۴۰٪ کاهش یافته است

در طول سال ۲۰۱۹ ، چین ۳٫۶ میلیارد دلار در این معاملات صرف کرده است که تقریباً ۴۱٪ کمتر از سال ۲۰۱۸ است.

براساس یک مطالعه جدید توسط منابع دولتی ، هزینه های بلاکچین چینی در زمینه های سرمایه گذاری و معاملات مالی بیش از ۴۰ درصد در سال ۲۰۱۹ کاهش یافته است.

در طول سال ۲۰۱۹ ، چین کاملاً ۲۴۵ معامله سرمایه گذاری و تأمین مالی داشته است که تقریباً ۶۰٪ کمتر از سال گذشته است.

هزینه های سرمایه گذاری بلاک چین چینی بیشترین تعداد در سال ۲۰۱۸ را به خود اختصاص داده است
طبق یک مطالعه مشترک توسط شرکت مالی و اطلاعات مالی سرویس خبری چین (Xinhua) و پلت فرم داده های مالی Rhino Data ، توسط دولت چین ، کل مبلغ صرف شده در معاملات سرمایه گذاری بلاک چین ۲۴٫۴ میلیارد یوان چینی (۳٫۶ میلیارد دلار) اختصاص یافته است. به طور رسمی توسط شین هوآ مالی در تاریخ ۱۵ ژانویه منتشر شد ، این مطالعه می گوید که این رقم در سال ۲۰۱۹ در مقایسه با سال ۲۰۱۸ ۴۰٫۸ درصد کاهش یافته است.

با این حال ، ارزش و تعداد معاملات از سال ۲۰۱۷ به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. به این ترتیب ، سال ۲۰۱۸ از نظر هزینه های سرمایه گذاری بلاک چین برای چین تاکنون قله باقی مانده است و بیش از ۶۰۰ معامله در طول سال اتفاق می افتد ، در حالی که براساس داده های سال ۲۰۱۷ تنها ۱۶۸ معامله انجام شده است.

هزینه های سرمایه گذاری بلاک چین در چین از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹٫ منبع:سرویس خبری چین (Xinhua)

در بخشی از این مطالعه ، شاین هوا متوجه شد که سرمایه گذاری های مرحله اولی مانند دور بودجه سری A ، ۴۳٫۳ درصد در سال ۲۰۱۹ را به خود اختصاص داده است.

در حالی که نسبت سرمایه گذاری استراتژیک و ادغام و مالکیت در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ به طور قابل توجهی افزایش یافته است. علاوه بر این ، ۲۹۲ موسسه کاملاً در این سرمایه گذاری ها شرکت کرده اند که پکن ، شنژن و هانگزو بزرگترین پروژه های زنجیره ای را به خود اختصاص داده اند.

چین در اواخر سال ۲۰۱۹ به بلاک چین رفت
از آنجا که چین پس از فراخوان رئیس جمهور خود از این کشور برای تسریع در پذیرش بلاک چین در اواخر اکتبر سال ۲۰۱۹ ، تخصص های بلاک چین خود را حتی به صورت گسترده تر تقویت کرده است ، این واقعیت که هزینه های بلاک چین در این کشور در واقع در سال ۲۰۱۹ کاهش یافته است به نظر می رسد تا حدودی غیر منتظره است.

در اواخر سال ۲۰۱۹ ، شین هوا به مطالعه ای توسط شرکت اطلاعاتی بازار آمریکا (IDC) اشاره کرد که پیش بینی می کند هزینه های این کشور برای فناوری بلاک چین بیش از ۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۳ خواهد بود.

در کنار سرمایه گذاری فعالانه در زمینه ابتکارات بلاک چین ، دولت چین همچنین پیشرفت در توسعه ارز دیجیتال تحت حمایت دولت ، یوان دیجیتال داشته است. همانطور که توسط کوین تلگراف گزارش شده است ، بانک مردم چین قبل از ارائه اولین خلبان ارز واقعی خود در دسامبر ۲۰۱۹ ، ارز دیجیتال ملی(CBDC) را به مدت ۵ سال تحقیق کرده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *