از نظر محبوبیت نزد سرمایه گذاران روسی رمزنگاری را در کنار طلا قرار می دهد

گزارش از نظر محبوبیت نزد سرمایه گذاران روسی رمزنگاری را در کنار طلا قرار می دهد
به نظر می رسد رمزنگاری تقریباً به اندازه طلا در بین سرمایه گذاران روسی محبوبیت دارد.

براساس گزارش جدید ، سرمایه گذاری ارز رمزنگاری شده یکی از محبوب ترین ابزارهای سرمایه گذاری در روسیه است.

شورای جهانی طلا، یک سازمان بزرگ توسعه بازار برای صنعت طلا، منتشر گزارش در بینش طلا فروشی در روسیه در اکتبر ۲۰

براساس این گزارش ، ارز رمزنگاری شده در حال حاضر پنجمین ابزار محبوب سرمایه گذاری در روسیه پس از حساب های پس انداز ، ارزهای خارجی ، املاک و مستغلات و بیمه عمر است. به عنوان بخشی از رتبه بندی شورای جهانی طلای سرمایه گذاری روسیه در ۱۲ ماه گذشته ، ارز رمزنگاری شده با طلا دنبال می شود که به ترتیب ۱۷ و ۱۶ درصد است.

این گزارش براساس نظرسنجی از ۲۰۲۳ مصاحبه آنلاین با سرمایه گذاران از شهرهای سراسر روسیه انجام شده است. پاسخ دهندگان “سرمایه گذاران فعال” هستند – کسانی که حداقل یک سرمایه گذاری در ۱۲ ماه قبل از نظرسنجی انجام داده اند.
سرمایه گذاری در روسیه طی ۱۲ ماه گذشته منبع: شورای جهانی طلا

براساس این گزارش ، ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین ( BTC ) در روسیه همچنان محبوب هستند و از یک ابزار سرمایه گذاری قابل دسترسی بهره مند می شوند. در این بین ، طلا به دلیل عدم آموزش و اعتماد هنوز خود را به عنوان سرمایه اصلی سرمایه گذاری معرفی نکرده است.

شورای جهانی طلا همچنین متذکر شد که روند سرمایه گذاری رمزنگاری در روسیه علی رغم دارایی های دیجیتال به عنوان یک سرمایه گذاری نسبتاً خطرناک اتفاق می افتد ، در حالی که طلا از نظر تاریخی به عنوان یک سرمایه گذاری پایدار برای بلند مدت ظاهر شده است. شورای جهانی طلا پیشنهاد کرد ، این می تواند نشانه افزایش تقاضا برای محصولات جدید سرمایه گذاری باشد ، اظهار داشت:

افزایش ارزهای رمزپایه نشان می دهد که تمایل به انتخاب و جذابیت در میان سرمایه گذاران خرده فروشی وجود دارد. همانطور که بازار سرمایه گذاری روسیه شکل می گیرد ، فرصت هایی برای محصولات مختلف سرمایه گذاری ظهور می کند و طلا باید پاسخ دهد. ”

روسیه به عنوان یکی از حوزه های قضایی عمده سرمایه گذاری در رمزنگاری ظهور کرده است. بر اساس گزارش سپتامبر ۲۰۲۰ توسط Chainalysi s ، روسیه اکنون دومین کشور بزرگ جهان با توجه به میزان پذیرش رمزنگاری پس از اوکراین است

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *